are those victoria's secrets? let me see


I'm so suburb Shorty what's the word
If you looking for love (love, love)
I'll give you what you deserve

 

Så söta trosor dom har mitt älskade La Senza! Bästa är att det är 5 för jaa hur många pund det nu var 10 kanske så det är inte så dyrt. Jamie kom hem ifrån Manchester idag där han var och kollade på Man utd - Milan och han hade sett massa nice shopping, snart är det min tur att åka till Manchester, lär bli galen. Han hade med sig massa choklad iallafall, love deras choklad, ska få välja en :) Är på bra humör nu! Fick precis veta att jag fått G på tentan, var ju inne i en jäkla svacka då och hade fullt upp med retoriken så jag kunde inte plugga till tentan och sen helgen innan tentan pluggade jag inte fast jag hade tid. Kunde bara inte. Så grymt skönt att jag klarade den ändå, nu är den förbi!! Har förresten bara två veckor kvar i skolan nu! Sen är det bara fokus på England. Imorgon håller jag mitt examinationstal, har precis övat inför mamma och hon sa att jag absolut inte fick inleda med "hej allihopa" som jag tänkt för att det låter som om jag pratar med dagisbarn. Det var ju synd, kommer inte på någon naturlig inledning så jag lär säga allihopa ändå haha... Jag är iallafall den första som håller tal och det känns skönt för då kan jag sitta och chilla när alla andra talar annars skulle jag suttit med ångest. 8 min tal om talängslan, mitt första ever, så jag är nervös men det känns faktiskt som att det kommer gå. Jag är ju så jäkla grym nu I must say, så stolt att jag pulled it off med två kurser samtidigt, jag och Nataly är grymma!! Jag ska belöna mig själv med en ny tattoo men det blir nog efter England, men innan sommaren, kommer bli så snyggt! Nu lite Dream och en av chokladerna på det så är den här stunden perfekt. Just press play baby!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Jag tycker du kan säga så här! Jag har blivit tillsagd att inte inleda mitt tal med Hej allihopa för att det låter som att jag talar till dagis barn...men eftersom att jag lider av tal ångest så föredrar jag att låtsas som att ni alla är dagis barn för det blir mindre skrämande då...så Hej allihopa...osv...

2010-03-11 | 22:47:18
Mimmi

Så söta trosor! ;)

2010-03-13 | 19:16:41
http://bubbelsnubbel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!