purple times two

 

Jag har gjort nya naglar nu äntligen. De förra blev ju lite misslyckade, tror inte ens jag visat dem eller... Hm iallafall. Det här blir mina sista innan England, där får jag köra korta beige haha. När jag skulle fota fick jag syn på chokladen från England som matchar så snyggt så det blev two good things in the picture haha. Jag blev klar med den där essän. Jag har typ jobbat med mina grejer för länge nu så jag tål inte att se dem, vill bara bli av med dem så jag lämnar den som den är så får det gå som det går. Straxt ska jag möta syrran och dra till affärn och sen blir det myskväll med henne. Rumor has it she wants to be my new best friend. Osäker på hur jag känner inför detta! ;)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!