lemme get that

 

Jag älskar ju Rihanna. Det är nog ingen nyhet för er men iallafall. När Rihanna först kom med Pon de replay och hela Under the sun grejen var hon inte så jäkla het alltså. Musiken var okej men den har bara blivit bättre och bättre. Hennes look har också blivit tusen gånger bättre, hon har ett sånt utseende som gör att hon bara ser löjligt söt ut när hon har den stilen hon hade från början, därför passar hon bäst i sån stil hon har nu. Rihanna är en av mina topp tre snyggaste kändiskvinnor, tillsammans med Shakira och Christina Milian (som dock också är too sweet för det mesta). De här två är videosarna till Rehab från typ förra eller förrförra skivan och Hard från den nya. Båda låtarna är grymma och videos också bra. Min favorit är ju alltid Hate that I love you med Ne-Yo. Älskar videon, den är så himla snygg! Men den har jag ju redan lagt upp förut så ;)

 

Har precis kommit hem från stan, var och åt kinamat med Jamie så nu sitter jag här supermätt! Ikväll ska jag med Nataly till sthlm reggea men nu blir det lite plugg!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!