Youth in revolt

 

Det här var filmen vi såg! Egentligen borde ni kanske inte titta på trailern (det gjorde inte jag innan) för där ser ni typ allt som händer i filmen från början till slut haha. Hatar trailers! Det enda jag visste om filmen var att Micheal Cera hade huvudrollen och det var just därför jag ville se den, han är ju så skön! Och i den här filmen var han ju helt grym, han och sitt alterego. Så jag rekommenderar verkligen den här filmen :) Den var smart och kul. Så smart det kan bli när det basicly handlar om en tonårskilles kamp för att förlora oskulden. Finns ju så många filmer om just detta, som American Pie från början till exempel, är det verkligen en sån big deal?! Men kul blir det iallafall :)

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


*Gladis*

Haha, Jag kunde inte skriva på bloggen ifall ifall.. Men min "chef" på jobbet har skaffat tjej och han är typ världens player hahahaha AS ROLIGT! särkillt när jag vet vem tjejen är hahahhaha

2010-06-02 | 07:47:00




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!