Use no common sense


Let down your defences
Use no common sense
If you look you will see
that this world is a beautiful
accident, turbulent, succulent
opulent permanent, no way
I wanna taste it
Don't wanna waste it away


Två klänningar jag köpt i England men inte använt ännu, fuck... Ska använda dem iallafall, den andra har så himla söt rygg! Sen en liten outfitsbild från England, sådär gick jag klädd till skolan. Blir så himla pissed, jag tog massa outfitsbilder på alla mina skoloutfits men alla var på det fucking minneskortet som försvann... Så jäkla stöööörande! Hatar när sånt händer. Iallafall, lite mer av vad jag köpt i England!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!