Blått & silver


Det blev vintertema på naglarna nu med blått och silver, det blåa lacket är från Depend och det har varit ett av mina favoriter i många år, har tagit slut på många såna! Det glittriga är asbra från Makeupstore som jag köpte för en tia ;) Det täcker så bra för att vara glitter! Sen har jag stenar från Depend, första gången jag testar dessa och jag hoppas verkligen att de inte lossnar lätt, blir så fult då! Men vi får väl se. Har också färgat ögonbrynen och utväxten, igår hade jag typ satt mig på hårfärgen så tippen hade lossnat och det hade läckt ur färg! Så fick använda den snabbt som bara den men det var nog ingen fara. Så nu har jag ingen utväxt och föör mörka bryn, men det lägger sig som vanligt ;) Blev så sugen på korv med bröd som var min favoritmat när jag var liten :P Så nu ska jag trotsa -15C och gå och köpa det.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!