notch

Var bara tvungen. Daaaaaaaamn. Gör en Ice Cube spanar-in-brudar-blick! Annars har jag inte mycket att säga. Jag har tentan kl 9 på måndag. Har fortfarande inte ens tagit reda på alla svar till tentafrågorna. Har inte pluggat. Kommer inte heller att plugga. Så är det. Det suger men jag kan inte göra nånting. Min hjärna är så jäkla messed up just nu. Det kryper i hela kroppen. Frustration. Kan inte slappna av. Sjukt jobbig känsla. Gör ingenting. Har varit och tränat dans vilket var kul men det kan man ju inte göra hela tiden heller. Sitter här. Tiden går iallafall. Utan att jag får in nått nytt i min hjärna. Ingen energi. Ingen lust. Men that's life.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!