Ecuador: Galapagos: Sjölejon

 

På måndag ska vi hålla vårat andra tal och det skall vara ett hyllningstal. Har valt att jag inte ska hylla en person utan ett land, Ecuador. Kom att tänka på det eftersom jag tycker det känns så svårt att stå och hylla en person och jag är rätt van vid att predika om hur underbart land det var och hur stor mångfald det fanns i naturen och allt. Så det är vad jag tänkte göra, har egentligen inte kommit nån vart med talet men får hitta på nåt bra att säga. Vill också ta med mig några pics som jag kan skicka runt så lyssnarna får en bättre bild. Iallafall, därför tyckte jag det passade med en update i Ecuador kategorin. Den här gången blir det bilder på söta sjölejon, de var så himla underbara och fina! Vi såg massor av sjölejon under resan, som ni ser var de ju lite överallt längst gatan liksom men den coolaste upplevelsen var när vi snorklade med sjölejon som på första bilden, var så sjukt rädd att jag gick upp nästan direkt, tänk er själva att kolla under vattnet och se ett asstort sjölejon :p Häftigt var det iallafall...

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!