♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

 

Det här blir så himla lätt! Vad är kärlek? Först kan det låta som en supersvår fråga att bara besvara sådär men det känner jag inte att det är, allt jag behöver göra är egentligen att lägga upp en bild på Elliot så förstår ni nog. Men jag kan ju även utveckla lite i ord... Kärlek är ens familj! Personer som känner en utantill och som man trivs bra med, när Elliot föddes så kände jag direkt att jag älskade honom och det är annorlunda när man älskar ett barn, man får så mycket tillbaks men samtidigt finns inte de krav och problem som när man älskar en vuxen. Därför känner jag att kärleken för Elliot är kärleken i sitt esse, den renaste och finaste kärleken och kan tänka mig att det är så man känner när man får egna barn. Det är kanske svårt att beskriva en känsla såsom kärlek och dessutom är kärleken till både vänner och partners föränglig men det ni ser på den här bilden, det är pure love, för alltid ♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

VÄRLDENS SÖTASTE :)

2010-12-13 | 19:51:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!