I want you, I don't know if I need you but I'm dying to find out.



Jag har ansträngt mig för att göra det lite roligare här med något jag iallafall älskar - läppstift. Även så ville jag testa alla mina läppstift för att se vilka som skulle bort ;) Så jag tänkte att jag kunde passa på att visa er så får ni lite tips. Alla läppstift är från Make up Store som ni ser. Det första är en jättesöt rosa färg, Juicy, sen en mer orange aktig färg, Lace. Sen är det fail färgen Truffle som rent ut sagt är för jäkla u g l y , den skall bort alltså. Sen en till orange men mer åt det röda hållet som heter Noise. Märkte förresten att jag har två random gropar vid munnen, why?! Jag har ju en jäkla massa läppstift som ni kanske vet så jag skall försöka fota dem med så ni får se ännu fler läppstift på :)

Anytime I need to see your face
I just close my eyes
And I am taken to a place
Where your crystal minds and magenta feelings
Take up shelter in the base of my spine




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!