Sabrina the teenage witch

Har precis kollat på ett avsnitt av Sabrina. Har tankat de första säsongerna och precis börjat se säsong 2. Kollade på den här serien varje dag när den sändes på tv här! Från jag var kanske 7-8 tills sista avsnittet sändes, som jag grät! Det här är verkligen min absoluta favoritserie någonsin. Minns så väl när mamma nångång sa att jag måste lägga mig tidigt som straff för nåt jag gjort och det innebar att jag skulle missa Sabrina avsnittet. Jag grät och skrek som om det var världens undergång! Kunde aldrig missa ett avsnitt... Serien är ju så jäkla rolig och mysig, tycker fortfarande det! Funderar på att köpa hem dem från cdon för att ha dem i bra kvalitet och kunna se på tv:n :) Visste ni förresten att författaren till Sabrina böckerna också är författare till Two of a kind, en av Olsen tvillingarnas serier... Idag har jag vart i skolan och fixat klart arbetet till på tisdag, sen har jag umgåtts med mina babysar och käkat två feta kladdkakeportioner. Do I feel sick now or what? Nu ska jag lägga mig, god natt!


When you want something, you think it comes to you I'm thinking run, run
Go chase your goals, go knock on doors




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!