make up store

 

Så igår var jag och klippte mig, ska visa imorrn kanske om jag fotar! Jag tycker det vart snyggt men mamma vart inte förtjust... I guess att det är en smaksak helt enkelt :) Kort iallafall! Efter klippningen gick jag förbi en affär som hade utförsäljning på make up store grejer. Såg inte det utifrån men som tur gick jag in! Fick springa och hämta pengar innan de stängde och sen köpte jag 4 glittereyeliners till syrran och de här 2 läppstift och 2 läppglans till mig. Allt kostade 20 spänn styck! =) Efter det gick jag förbi Caramella o köpte lördagsgodis (så värt). Sen mötte jag Paul i fittja och vi gick till netonnet och köpte nya lurar eftersom mina gått sönder. 350 spänn på det, svider men jag måste ju ha lurar... Sen sov jag över hos honom, vi kollade på Pirates of the caribbean 2 och 3. Idag såg vi på Year 1, den var faktiskt mycket bättre än väntat, klart sevärd =)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!