I hated Kanye before hating Kanye was cool + paco loco i idol

Såg den här coola t-shirten hos Foki så jag googlade efter den och hittade en sida där den verkar ha sålts men inte finns längre... Riktigt grym tycker jag den är iallafall! Har aldrig gillat Kanye alls! Visst har jag lyssnat på All falls down och Golddigger men just honom som person har jag alltid ogillat. Även innan dom här mtv skandalerna han vart i - men dom gör ju inte saken bättre. Han verkar iallafall grymt arrogant och han verkar inte alls vara en trevlig person! Så schyst tröja :)

 

Visste ni förresten att Paul var med i idol? Haha satt och kollade igår och så kom den här snubben och alla vi som satt och kollade bara "vad lik paul!" haha. Snubben liknar verkligen honom när vi började gymnasiet och han hade lite fulare stil som snubben här har och så har han ju haft sånt långt hår också. Måste få honom att se på videon så får vi se om han känner igen sig själv ;)

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

HAHA fyyy vad dom liknar

2009-09-17 | 16:44:40
http://raquelita.blogg.se/
gabbe

vem liknar jag.. haha jag kanske har en secret twin ju :P // gabriel

2009-09-19 | 15:20:35
http://gabbegabriel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!