Gyllene tider

 

Vet inte vad det blev för fel på förra inlägget men det ser iallafall inte klokt ut... Anyway! Sitter och pluggar fortfarande men nu känner jag att energin börjar försvinna lite! Lyssnar på Gyllene Tider efter att ha hunnit lyssna igenom alla Winnerbäck och Hellstrand från datan. Jag hade en riktig period då jag älskade GT och bara lyssnade på dem ungefär när jag 14 tror jag. Minns att jag alltid lyssnade på dem i min mp3 i skolan. Var också på deras GT25 konsert i Stockholm och det var grymt! Dom har så många bra låtar även om det inte är nåt jag lyssnar på så ofta längre. Låten ovan är min favorit om jag måste välja tror jag, men När vi två blir en är ju en klassiker så klart! Bilden är förresten på min vägg typ ovanför sängen där jag under min GT period satte upp deras gamla LP singlar som mamma hade. Där hänger dom kvar och det är jäkligt snyggt måste jag säga! Men dom har börjat lossna då och då eftersom dom sitter med kludd, men dom har hållt sig många år haha.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!