there's a bunny in every woman

Ska straxt iväg till skolan för veckans sista seminarium, i morrn är jag ledig så jag får en dags höstlov iallafall haha. Men då måste jag ändå förbereda nästa veckas lektioner så...

Igår efter skolan gick jag och Paul ju till Maxi och hämtade paketet, superkul att det var så snabb leverans. Sen lagade vi god mat och på kvällen såg vi på filmen Miss March som jag tydligen kommit ut i år. Visste redan när jag såg bilden att det skulle bli en fett kul film en typisk sån som passar mig och Paul. Handlar om en snubbe som hamnar i koma efter high school och vaknar efter 4 år och hans flickvän är då på mittuppslaget i Playboy och så ska dem åka på roadtrip dit för att träffa henne! Klart det blir kul :p

Tycker förresten att de här miss 'månaden' halsbanden från playboy är supersnygga men tyvärr har jag den fulaste månaden, may, det är ju så kort och fult! Men om jag var miss january eller nåt sånt skulle jag lätt köpa :) Måste springa nu...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!