the story of adidas

 

Satt och visade upp mina adidas för Jamie och så säger han visste du om historien bakom adidas? Att det var två tyska bröder som startade ett varsitt märke på typ 40-50 talet. Den ena startade Adidas och den andra Puma och ända sen dess har de inte pratat med varandra. Hade svårt att tro på denna story men jag googlade och samma kommer upp så det är sant, jättekul ju! Jag skäms att erkänna att jag inte ens visste att det var tyskt...

 

Här får ni iallafall se mina andra adidas också! Har gjort en utrensning bland adidas jag köpt på tradera och sålt dem som inte var perfekta. Min första adidas är den svarta som jag köpte förra vintern, den rosa och blåa (som också e från respect m.e.) är från Tradera och den andra rosa köpte jag i Ecua i somras. Nu har Jamie lagt in ribs i ugnen, fy fasen vad gott! Efter det ska jag iväg till paul.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Rätt framgångsrika bröder dock.....

2009-10-24 | 11:39:22
Raquelita

haha nääh.. det bara att paul har spelat dom så ofta att man börjar hatta dom

2009-10-24 | 11:58:23
http://raquelita.blogg.se/
Raquelita

Haha... joo jag vet det krävdes mycket för att jag skulle glömma Puerto Rico... men snart går det över =P



Ok, vi får planera då =]

2009-10-24 | 12:01:19
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!