pink jetset

Igår när vi var inne i stan efter att ha ätit i Kungshallen fick jag en ny klocka av min baby i 4 års present :) En ljusrosa jetset från ur&penn, visst är den superfin?! Älskar den! Dessutom matchar den mina nya naglar asbra. Ni får en liten titt på hur de ser ut! Vi sov över där och sen jag kom hem har jag tittat på Desperate housewives reprisen och Top model. Ska alldeles straxt lägga mig, ska upp tidigt till skolan imorrn och så har jag blivit förkyld :'( Känner mig helt seg i kroppen och har ont i halsen och trötta ögon. Hatar att vara förkyld!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


LINA*

super fina naglar

2009-11-09 | 20:10:55
http://missinna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!