MTV is back

Vet ni vad? Jag har MTV nu! Big deal kanske ni tänker men det är en väldigt big deal för en stackare som varit utan mtv i typ två års tid nu! Vet ni hur nice det kommer vara... Sitta och titta på alla dejting program, sweet 16 och alla dom. Har verkligen saknat mtv! Har ju bara kunnat kolla hemma hos Paul men idag var dom här och gav oss en digitalbox och vips så har vi massa nya kanaler och inte bara 5 arabkanaler/suryoyotv som vi hade innan utan canal+ och såklart my beloved mtv.

Vet ni vad jag gjort? Jag har kommit på en bra julklapp till min morfar. Vet ni hur svårt det är att göra eller? Mamma bad att den skulle få vara från alla oss men jag sa no way, den här idén är MIN! Nu ska jag och Veronica ZUUUUMBA.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

WUHOOOOOO

2009-11-13 | 14:44:48
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!