new nails in progress

Bilden är på de gamla naglarna som jag precis har tagit bort. Håller på att göra nya naglar nu. Köpte ett nytt rosa Mavala från Rosa bandet kampanjen i färgen Rose som jag målat på. Sen ska jag ha vitt på lite olika sätt och sen ljusrosa och ljuslila pärlor. Kul med nya naglar för de här har blivit lite cp nu. Har haft dem i två veckor nu och alla har nog ramlat av minst en gång men det är ju ingen fara för det är bara att limma på dem igen ;) Så jäkla skönt att inte behöva gå med flagnat nagellack eller måla om flera gånger i veckan! Rekommenderar verkligen att fixa sina egna lösnaglar om man pallar. Imorrn sätter jag på dem innan jag drar ut :)

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!