Skönhetsprodukter

Det tråkigaste som finns att lägga pengar på är ju "skönhetsprodukter". Gillar att köpa kläder och prylar men att spendera på ansiktskrämer, smink, torrshampoo och sånt suger ju. Brukar önska mig sånt i julklapp så det räcker utan att jag behöver köpa så ofta men precis nu tog flera av mina krämer slut och jag kan ju inte vänta till julafton så fick köpa dem själv. Typ förra året började jag för första gången (dååligt jag vet) att smörja in och rengöra ansiktet. Innan hade jag bara sköljt med vatten och sen inget mer. Haha men nu har jag ansiktsmjölk att rengöra med, ansiktsvatten, ögoncreme, dagcreme och krämen mot finnar som jag har på natten. Intressant va? Blev visst ett helt inlägg om det. Har precis blivit klar med Pauls julklapp som är ett litet hemligt projekt! Har också städat och gjort mina "chours". Imorrn är sista dagenpraktiken! Tiden har gått sjukt snabbt och jag har haft askul. Klasserna är roliga, religion är bäst och det är askul att undervisa. Ser fram emot nästa gång! Men det ska också bli nice att komma igång med skolan och övningskörningen igen. Imorrn efter praktiken jobbar jag och sen jobbar jag en hel del, lör-sön, tis-fre + sön nästa vecka. Nästa varje dag hehe :) Och övrig tid ska jag försöka skriva någon intressant 10 sidors uppsats om ett ämne som inte är intressant för att redovisa nu på fredag. Oh my.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!