colorful


 

Supersnygga klockor från Jetset. Har ju den ljusrosa som är finast men alla färger är ju grymma. Helst vill jag ha en svart och vit eftersom det är så användbart! En röd vore också nice men eftersom jag inte gillar guld passar ju inte den där med guld bling. Finns också andra häftiga färger, blå, orange, grön, lila... Använder annars aldrig varken klockor eller armband, armband klarar jag inte av utan jag sitter bara och pillar på dem hela tiden och vill helst ta av dem. Men nu när jag har min första klocka sen jag var liten tyckte jag den funkade som en accesoar och jag ville inte ens ta av den, tyckte också det var praktiskt att kunna se tiden utan att kolla på mobilen ;)

 

Imorgon är en lång dag. En sån där dag man bävar inför och inte vill tänka på. Som tur blev allt spikat igår så jag har inte behövt tänka på det så länge ;) Ska nämligen jobba nonstop från 11 på morgonen till 10 på kvällen. Dessutom stående hela tiden... Sen på lördag ska jag upp och jobba börjar 10. Haha jag kommer vara sjukt död. Men men. Det får vara värt.

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!