Shoes by Jim Avignon



Är dom inte supersnygga? Älskar dem! Detta är skorna jag snackade om förut som tog slut precis när jag skulle köpa dem men nu var de tillbaks i butiken - dessutom billigare, bara 99:- Love!

Vill ni veta nåt roligt? Jag har benmuskler!!! Yes it is true. Satt igår och så sträckte jag och spände benet och jag ba what the fuck är det där för muskel som kommer fram? Tänkte att alla kanske hade så men jag jämförde med syrran och visade paul och båda sa "euuuw" eftersom "muskler på tjejer inte är fint" MEN jag tycker bara det är skitcoolt! Det är ju inte som att jag går runt och spänner utan låren är ju fortfarande snygga och dessutom starkare, så kul att träningen ger resultat :) Men mamma lär få slag för hon hatar benmuskler haha. Nu ska jag träna, haha men jag ska faktiskt skippa benträningen idag, har ju haft träningsvärk som precis gått över så jag är inte så sugen, blir mage och rygg bara ;)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

snygga skor!

2009-05-29 | 09:40:11
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!