Balconette by La senza



You might now by now att jag hittade min absoluta drömbutik i London, La senza som är världens finaste underklädesbutik! Var inne och kikade där nu (nån vacker dag ska jag lägga en beställning på sidan!) och hittade dessa fyra balconettes som jag verkligen skulle vilja ha. Balconette passar perfekt till de som har liten byst som mig och gör helt enkelt att den ser megasnygg ut istället för fula pushups med massa kuddar och grejer i, är de små så är de face it!

Annars håller jag på att bli fullkomligt tokig! Min nya megasnygga världsskönaste tröja jag köpte på bikbok i förra torsdagen är spårlöst försvunnen! Hade på mig den i söndags när jag kom hem, måste tagit av den på kvällen and now it's nowhere to be found. Blir tokig, har letat överallt :( Vill verkligen använda den eftersom den är så pretty. Men men. Ska sova nu, imorrn ska jag vara i skolan till 9 och förbereda seminariet och sen är det det och sen hämta kristendoms tentan som jag MÅSTE ha G på.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!