Våren hos Gina tricot



Satt och kollade igenom allt på Ginas hemsida, så skoj att de skaffade webshop, gillar nämligen inte butiken särskilt. Fruktansvärd musik, väldigt rörigt och ofta fullt med folk, och så är det ju så fruktansvärt ljust också. Very well, här får ni se de favoriter jag hittade i deras kollektion. Det mönster man kan se är väl att den där färgen, vad sjutton kallas den? Aprikos? Rosa/orange? Iallafall den färgen är en favorit. Har inga plagg alls i den men är väldigt förtjust i den nu, vill gärna köpa några! Jag vet att den passar bäst när man är lite solbränd och sådär man vad sjutton, jag är vit men vill använda den ändå and I will! Det jag verkligen ska köpa är ett par jeansleggings, vet inte om det blir precis dem men ett par iallafall, ska börja användas nu när det blir lite varmare. Och sen har jag funderat på tunikan som kostar 149:- också men resten blir det nog inget med utan det är only inspiration ;)

Vet ni vad idag har jag varit jätteduktig. Har pluggat massor, minst flera timmar sammanlagt. Har läst över 4 kapitel i boken om judendomen. Har bestämt mig för att börja direkt nu och go for it med kristendomen, kommer ju jobba och inte ha så mycket tid så. Jag ska läsa böckerna och skriva mina anteckningar, först för hand och sen in på datan direkt. Så är det dem jag ska plugga på sen så behöver jag inte läsa böckerna ytterliggare en gång som inför denna kurs. Har lektioner nästan varje dag på denna kurs, 14 föreläsningar och denna kurs hade bara 5, och lika lång tidsperiod är det. Sjukt! Men men jag klarar mig nog, kommer missa en del eftersom jag redan tackat ja till att jobba men så länge jag får G så. Mitt öga mår mycket bättre. Imorse var det bara rött på nedersta delen och nu var det helt borta! börjar dock kännas väldigt trött nu... Men ingen ögoninflammation var det iaf, vet inte vad det var men kanske att jag stod i kylan (drag maybe) hela torsdagen.. Skumt!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


eastward

Sv: Tack!

2009-03-28 | 22:35:36
http://eastward,blogg,se
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack Becky för den härliga responsen! gjorde mig jätteglad! kram!

2009-03-29 | 00:16:29
http://pyttis.blogg.se/
Rebecca (:

svar: japps, totalt! skönt att bli va med dom.. dom ligger bara och skräpar ;p

2009-03-29 | 00:18:20
http://rebeccalundgren.blogg.se/
Sandra

Måste verkligen köpa mig ett par såna dära jeansleggings!

2009-03-29 | 17:21:52
http://saandrup.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!