Söt topp från Gina





Nu har jag precis lyssnat klart på två föreläsningar om Hinduismen, läraren var så skön att han la ut sina powerpoints föreläsningar tillsammans med ljud så det är helt suveränt. Känner igen och kan det mesta han pratar om så det är ba. Några ord kvar att lära mig har jag, men det går =) Nu ska jag läsa igenom allt jag skrivit, anteckningar från föreläsningar + böckerna. Men först tänkte jag visa er toppen jag köpte hos Gina, visst är den söt?! Det såg faktiskt bra ut som magtröja tycker jag, dock kommer jag nog ha den med ett vitt linne under som jag har idag. Men där ser ni också lite av min superfina piercing som är just 3 körsbär precis som på tröjan.

Aja nu ska jag sätta fart, vid 4 ungefär ska jag möta Paul och åka in till stan han ska köpa en minidator... Jag hoppas på att få äta fläskfile med bearnaise o pommes, har ätit ugnspannkaka 3 gr de senaste två dagarna... Så. Om vi inte hörs idag så ska ni veta att jag jobbar 7-17 imorgon i SOLNA. Not fun, 10 timmar och jag ska upp en trevlig tid som 04.30. Oh yes. Cash money var det ja...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra

fin topp

<33

2009-03-25 | 21:01:15
http://sandraluisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!