Twilight böckerna



Jag såg ju Twilight filmen nu i höstas och blev som typ exakt alla andra som sett filmen helt fast, den var skitbra! Sen är det många som läst böckerna också och tyckt om dem så jag känner också för att börja läsa dem. Tror att jag skulle vilja börja och läsa Twilight boken även fast jag sett filmen, och sen läsa de andra. Frågan är om jag ska läsa dem på svenska eller engelska. Känns som att originalspråket skulle vara bättre än att läsa på svenska, men jag vet inte... Tycker att böckerna verkar riktigt bra och så gillar jag ju att läsa, även om jag har en massa chiclitt i bokhyllan sen brandrean på  ICA som väntar på att läsas skulle det vara kul att bryta av med något sånt här. Får se hur det blir men jag ska iallafall se till att läsa böckerna innan den andra filmen kommer!



Var bara tvungen att lägga ut denna video, hittade den hos Amaia som blivit helt fast vid vampyr snubben och vad ska man säga när man ser denna video... Ja se den själva!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Hej hej!

Kul att du gluttade in min sida :-)

Jo, ändringen på bilden var att jag hade klonat bort ett visset blad till höger i bilden. Inte så kul att ha med när man ska förstora upp bilden :-)



Såg att du oxå hade en liten pöjk vid namn Elliot :-) Min son är snart två och heter oxå Elliott (Fast med två t:n)

hihi

2009-03-08 | 19:54:02
http://endellina.blogg.se/
Linnea

Dom är helt underbara dom böckerna ju!

Jag var helt såld från första början.

Jag läste dom dock innan ALLA hade läst dom vilket gjorde att jag kunde bilda mig en egen uppfattning, istället för att dras med i grupptrycket av att alla tycker att dom är så bra. Men dom ÄR fantastiska! :)

/L

2009-03-09 | 13:30:27
http://Linneasmedman.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!