The legendary miss britney spears



Hittade den här videon på youtube som är inför Britney's turne och videon är ju skitbra. Det är massa klipp från hela hennes karriär, hon har verkligen gjort mycket bra grejer alltså! Jag såg en dokumentär om henne förra veckan som var inspelad under 2008 och när man fick se henne när hon skulle gå och shoppa i en affär och alla kameror paparazzis som följde, det var verkligen vidrigt! Blev nästan tårögd för det var så sinnessjukt, och britney ba "okej nu är jag skraj" för dom skäms inte utan bara attackerar henne. Visserligen kan man ju säga att hon valt det där livet själv men det är fruktansvärt skrämmande att det finns ett 'behov' av och en marknad för bilder på henne så pass mycket att folk lever på det och verkligen beter sig hur som helst för en bild. Sjukt! Nu verkar det iallafall som om Britney är tillbaks på banan så jag hoppas det går bra för henne nu :)

Nu ska jag skriva klart ett PM från seminariet jag inte var på i fredags, som tur behövde jag bara skriva 1000 tecken extra, schysst av läraren. Har redan börjat igår så jag har ungefär hälften avklarat så nu ska jag bara flumma lite om den här buddhistiska texten jag läst. Om jag ska vara ärlig så har denna text inte varit så sjukt svår trots att den varit på engelska utan den har faktiskt fått mig att förstå mig på buddhismen lite mer så det är ju kul. Intensiv pluggning blir det som gäller idag, nu har jag tre dagar på mig att lära mig allt innan tentan på fredag för jag jobbar hela torsdagen. wish me luck med mitt pluggande!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela - Hockeyflickvän.

Jag föredrar också godis i mitt påskägg! Det är godare, även om nötter är nyttigare.



Okej, vi är ute på praktik så det är inte så mycket att göra. :) Men annars är det bra med mig.

2009-03-23 | 10:38:49
http://hnavas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!