Shopping från Ellos


Är inte på skrivhumör men tänkte ändå visa shoppingen från Ellos som jag fick hem igår. Jag hade ju presentkort där så allt detta fick jag för 400 nånting. En turkos strandtopp, två par tygskor i svart och rött :) En gul träningstopp och ett par chinos. Vart jättenöjd med chinosen, var väldigt osäker på hur de skulle se ut på men de satt jättesnyggt =) Sen är det även en turkos tubtopp som inte var med i detta paket.

I know sometimes it's gonna rain
But baby can we make up now
Cus I can't sleep through the pain




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danielaaa! x)

Snyggsnygga tygskor! <3 Vet du, jag har ett par svarta sådana...Det e bara coola o grymma människor som bär såna skor, och det är vi, inte sant?! =)



Ojoj, måste sova nu...Gonatt!

2009-03-30 | 22:48:15
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!