Godnatt




Som jag skrivit tidigare har jag ju en tillgodo check hos Ellos på 300 och så får jag 300 kr rabatt om jag handlar för mer än 900, så det tänkte jag göra och alltså bara betala 300 kr ;) You get it? Det här är vad jag tänkte välja, ett par chinos och två par tygskor som jag velat ha =) Tänkte ju köpa skorna hos skopunkten men på detta sätt blir det mycket billigare. Samma sak gäller chinosen, bh:arna och sporttopen som jag tänkt köpa innan och passar på när det finns här. Båda bh:arna är balconette som är min favorit men som det inte finns mycket av i affärerna, de är även som t-shirt bh:s så de syns inte tydligt under kläder vilket är bra. Den blåa tröjan är så snygg och ska användas med en bikinitop under, har velat ha den länge! Orkar inte beställa nu utan det blir nog när lönen kommit och så, men nu har jag gjort i ordning en önskelista iallafall ;)

Nu säger jag god natt, ska bara borsta tänderna och sen i säng. Imorgon måste jag verkligen plugga asmycket... Så en god natts sömn behövs. Har haft så himla ont i magen under kvällen, min nya vän laktosintolerans som gör sig påmind efter att jag ätit ugnspannkaka till lunch. Jaja, god natt =)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!