Ten cuidado con el fuego (It'll burn you!)



Började på detta inlägg i går kväll men sen började jag känna mig lite illamående och supertrött så jag slängde mig på sängen, såg ett Simpsons avsnitt och däckade sedan. Vaknade pigg 6.29 imorse och klockan skulle ringa 6.30! Så skönt när det blir så, och riktigt häftigt att hjärnan liksom har en inbyggd klocka ;) Iallafall meningen var att jag skulle visa upp vad jag fick hem från Bubbleroom igår. Köpte ett par jeans och två björn borg till Paul och allt detta fick jag på köpet! Mascara, läppbalsam och concealer (som verkar funka bra) från Oriflame och dagkräm, ögonkräm och serum från No.7. Sen fick man också en liten Kangool hatt för barn haha. Konstigt!



Här är jeansen! Testade att fota mina egna men det blev inte bra alls så jag tog bilden från Bubblerooms hemsida istället. Jeansen är supersköna, de är stretchiga och inte jättetajta men ändå tajta om ni förstår ;) Man kan andas och sådär men det ser ändå bra ut! Det var första gången jag handlade från Bubbleroom och det funkade bra tycker jag, men inte lika snabb leverans som hos Nelly dock. Har förresten gjort sista tentan nu och det kändes bra så nu är jag klar med allt och redo för sommarlov!!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!