resfeber

Har suttit och kollat på Talang och Berg flyttar in hos Bert Karlsson, han är ju för skön! Tidigare kollade jag och syrrorna på filmen Legally Blondes som handlar om Elle Woods kusiner från Storbritannien, kul film. Jag gillar verkligen såna här roliga menlösa komedier, cute :) Sitter och läser igenom "råd" när man ska resa till Ecuador och jag börjar ju få ganska så mycket panik. Alltså. Fan. Är faktiskt skraj! Och så skriver dem "Med allt detta vill vi inte avråda er från att resa till Ecuador. Men det är en fördel att vara mental förberedd på de risker som finns för att därmed kunna agera på ett säkrare sätt." Blabla bla. Alltså detta är inte som mina paradis på Kreta och Mallis. Det låter liksom livsfarligt att vara där! Nästan som Brasilien. Wäää. Paul har ju hållt på att tjata om allt sån här men det enda det gör är att göra mig skraj och tänka vad är detta för ställe där man inte ens kan vara säker??! Och jag är säker på att det också är jättefint men alltså nu är jag riktigt uppskrämd. Paaaul! Såhär är det väl inte i Chile??

Nu ska jag lägga av med att skrämma upp mig mer liksom vad ska jag göra åt saken. Man får hålla tummarna och vara "mentalt förberedd" utan att vara skraj helt enkelt. Och färga håret. Svart. Haha nej jag skojade, blondes have more fun som vi lärt oss i dagens menlösa film haha! GODNATT!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!