picture this;

Picture this: pa en bat ute i stilla havet. Stralande sol. Sitter framme pa baten och har precis badat i det varma vattnet. Reggeaton ur hogtalarna. Nan skickar upp coca cola o cookies genom luckan. Nedanfor i vattnet leker sjolejonen (och paul snorklar runt haha). Sadar satt jag och Raquelita idag och sa fy fasen detta ar verkligen paradiset!!! Sa himla underbart var det idag. Ni kan inte tanka er ni maste hit sjalva! Vi snorklade alltsa med sjolejon idag, eller alla andra gjorde det men jag bara simmade runt med snorkel pa, vágade inte ga under vattnet just for sjolejonen som simmade precis bredvid, blev asskraj men de var sa sota o fina. Nar jag kommer hem ska jag visa en video pa dem! Datan e typ extra seg idag har forsokt ladda en bild i 10 minuter nu men forhoppningsvis kommer jag hinna med nan. 30 min internet bara... Annars var vi och sag massa jatteskoldpaddor och pa on florentina som var jattevacker =)


Halsade pa hos en massa jatteskoldpaddor och de var sa soota =)

Imorgon skall vi ga i en timme ungefar till en jattefin strand och sen ga tillbaks och sen skulle vi nan annan stans... Fattade inte riktigt men det blir sakert bra ;) Sista dagen imorgon, aker "hem" till Quito pa tisdag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


lovisa

va lite sköldpadda:o

2009-06-15 | 15:29:20
http://peerla.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!