make me better



Måste ju få ha ett litet inlägg utan vackra bilder utan visa lite ytliga saker som mina nya fina naglar som jag gjorde under resan. Gjorde lösnaglar i akryl och det kostade 180 kr typ, svinbilligt! Den första manikyren var dessutom grymt snygg ellerhur? Valde att ha dem korta eftersom jag tycker det är finast, på den andra bilden ser ni den manikyr jag har nu som är vanlig fransk och med en blomma. Ni ser också "ärren" som är kvar från när jag ramlade när vi var i Puyo haha!



Lite shopping därifrån också, ett gäng nya örhängen som alla kostade typ 8 kronor styck. Två par snygga skor, ett par grymma gympadojor som har "inbyggd" klack som man inte ser, kanske nödvändigt för korta latiner men inte för mig men snygga iallafall och ett par klackisar med dragkedja som jag kanske aldrig kommer använda, but they look damn good. Vi såg The hangover på bio, superrolig film :) Åt god mat och snart blir det lite chips och dipp, paul och sis kollar på skräckis.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

HAHA! Du borde berätta din lilla äventyr i Puyo. Med detaljer! Om skorna, bilen, regn och att allt gick i slowmotion

2009-07-24 | 00:57:30
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!