Update fran ecuador

Orkar inte skriva sa mycket for jag har inga bilder med mig och jag vill bara njuta lite av att surfa runt pa internet men tankte bara ge ett livstecken :p klockan ar halv 12 nu och jag sitter o har typ ont i halsen for att jag har tagit malaria tabletten precis o de kanns alltid som att den fastnar :S Idag ska vi formodligen in till gamla stan typ dar finns det massa sana har butiker med asbilliga saker klader och skor massa kopior. Har kopt ett par s.k. adidas och ett par andra skitsnygga skor som kostade typ 120 kr och ett par svarta tygskor for typ 30 spann :p dom har tangenterna gor mig galen nu sa jag orkar inte skriva mer men jag har det bra har iallafall :D Pusss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hello habbiba tack för livstecknet!

Tänkte att jag skulle ta och läga beslag

på Britt-Pari ett par veckor i Aug så

jag bokar upp honom här och nu för

arbete v 34 det är den 17-21 aug

och sen V35-36 den 28,31,aug

1,2,3,4 sept. Kan han bekräfta

via bloggen att det är ok så vore

det kanon! Hoppas att ni njuter massor

av er resa (trots vissa toa bekymer...)

Här njuter /lider vi i alla fall i

värmen! Puss Anna

2009-07-02 | 11:04:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!