hemma i min fina lägenhet



Nu är jag hemma på riktigt och det känns så himla skönt! Har tagit en riktig dusch för första gången på 6 veckor haha, duschen där är så kall så jag har bara snabbduschat tidigare. Den här bilden är så himla skön, tog den från planet och det ser typ ut som att man är uppe i rymden!



Mitt fina Galapagos! Dit ska jag definitivt tillbaka! Kolla vilket paradis det är, vattnet hade liksom den där färgen på riktigt! Ska fortsätta fixa med alla kläder och sånt jag packat upp och om nån timme ska vi in till stan med Paul och syrran som kommit hem, ska käka goood maaaat med bearnaise sås (L) och gå på bio vid 7 =)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!