åäö


Nu är jag tillbaka i Sverige som ni ser men är helt idiotisk och skriver ändå allt som ska vara ä eller å med a haha, jag är helt ovan! Är hemma hos paul så jag orkar inte skriva så mycket på hans tangenter men har så många bilder att visa så det är bäst att jag sätter igång! Åkte från Quito igår typ 12 på natten svensk tid och kom hem nu vid 11 så nästan 24 timmar men det gick rätt smidigt. Trist att säga hejdå till alla men ändå skönt att vara hemma. Den här bilden är från nu i förra veckan när vi var i Panecillo som är en skitstor staty som man ser typ vart man än är i staden.


I torsdags var vi i Otavalo för att säga hejdå och då gick vi till det här vattenfallet som finns där. Har sett massvis med vattenfall nu alltså, skitfint :)


I förra veckan var vi också i den här kyrkan La basilica som jag alltid tyckt var den finaste sen jag såg den och den var finast på insidan också. Vi har haft så himla kul när vi gått runt i kyrkorna och sånt vi har gått med pauls kusin och en kompis som är utbildade guider och det har vart skitbra :) Klättrade upp där ovanför klockan och även i ett annat torn som vi var när vi tog de här bilderna :)



Här är jag med pauls kusin som vi bodde hemma hos innan vi gick ut i fredags. Två av klänningarna som jag köpte där har vi på oss också, supersnygga :) Orkar inte skriva mer men lämnar er med ett soundtrack till resan som ni kan lyssna på, har ett gäng låtar som har spelats typ hela tiden och nu är ecuadorsoundtrack!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!