Snygga mjukiskläder



I högstadiet hade jag aldrig någonsin mjukisbyxor, ägde inte ens ett par men nu har jag upptäckt hur bekvämt det är... Skulle vilja ha lite 'finare' mjukisset, jag har ett liknande 'velour' fast superdålig fejkkvalite köpt på Primark men det ser rätt slitet ut. Skulle vilja ha dessa två snygga set, de ser så gosiga och sköna ut! Lite dyra för min studentekonomi var dom, har för mig att det första gick på typ 500 och det andra 700... Märket är Sexy by Sweden som är 'flickfotografen' Bingos märke. Tycker det skulle vara liite skämmigt att gå med det tryckt på plaggen men samtidigt är dem väldigt fina.

Hade tydligen råkat publicera det här inlägget när jag började skriva det fast jag inte var klar.. Så jag skriver till lite nu bara ;) Ska gå och äta lite mellis nu, goda mackor som vi köpt hem. Vid halv 4 åker jag och mamma och hämtar Paul på jobbet och sen ska vi till körskolan på kursen. Trist, men måste så ;) Har legat och myst nu i några timmar, läst Veckorevyn, en bra chiclitt och sminkat mig allt till tonerna av Westlife's Allow us to be frank där de gör covers på Frank Sinatras låtar, love it :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!