turist!

Bara älskar den här bilden på mig på Galapagos! Jag med min allra första apelsin jag plockat från ett träd! Den var gul och väldigt sur! Har så mycket fina bilder och minnen från resan. Är helt glad att jag tog tusentals bilder där, så kul att se på i efterhand ju! Back to here and now. Min "övningskörning" med mamma sög. Jag kan inte backa runt ett hörn och jag kan inte backa in på en parkering. Går bara inte. Säg mig inte att jag ska kugga pga av det här! Känns bad bad bad. Men men. Snart sovdags. Imorrn blir en lång dag med två körlektioner (plugg på skolan emellan) och jobb.

Förresten lite trivia nu när jag såg bilden. När jag var mindre och hade konton på olika sidor typ innan playaheads tid. Alltså typ Lunarstorm, Funplanet, chattsidor och sånt var återkommande nicknames lemon_ lem0n_ citrus_ eller LiMe typ. Haha så kul så kul =) Liksom what's up med att heta lemon som nick?


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!