They can all get fucked just stay true to you

De som känner mig vet säkert det redan men jag är ett riktigt fan av Eminem! Har älskat hans musik sen 2000 då jag var 10 år och lyssnade på The way I am och kände mig lite arg ;) Mina favoritskivor med honom är fortfarande Marshall Mathers LP och The Eminem Show (Båstad med Anna 2002! Cruisa!) men de andra är också bra. Mina favoritlåtar med Eminem är såå svårt att välja ut! Älskar så många, The way I am, Crazy in love, Loose yourself, Soldier... Äh det går inte att säga! Men en favorit från nya skivan (som jag inte lyssnat på annars) är Beautiful. Den är så jäkla grym. Så fin med bra lyrics men ändå Eminem style. Love it. Lyssna på den, vare sig ni gillar Eminem sen tidigare eller ej!

 

In the words of a true poet:

Don't let them say you ain't beautiful,

they can all get fucked, just stay true to you.


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

Haha tackar ;)

2009-12-10 | 22:58:44
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!