recognize game, before game recognize you

Kanske inte den mest passande bilden när man tittar ut genom fönstret. Det är riktig snöstorm där ute! Kom precis från jobbet som en vit snögubbe med rött face efter att ha piskats av och vadat genom snön. Men jag klagar inte, är glad för snön och hoppas den är kvar till julafton! Länge sen man hade en vit jul... Bilden är iallafall från Galapagos då vi besökte en annan ö och åkte på den här vägen för att se massa jättesköldpaddor som bor där. Det ser ju helt fridfullt ut men när bilden togs satt vi på såna här chivas som är typ en rutten liten "buss" uppe på taket i full fart haha. Very nice memories, jag och raquelita lyssnade på hennes ruttna ipodlurar på reggeaton =) Good times. More good times att idag klarade jag av teoriprovet! Det var inte alls särskilt svårt så nu är den lätta biten avklarad och nu är det den svåra med uppkörningen kvar. Brr... Imorgon har jag som tur sovmorgon, är helt slut i både kroppen och hjärnan! Idag när jag var i stan innan provet gick jag in på make up store och bad om en rouge i min färg, det är det som är bra med den affären att man kan komma in och så bara fixar dom ut det som passar en, ska visa sen :) Sen köpte jag julklapp till mormor på Lush. Några julklappar kvar nu bara =)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Fuck you vadå "jag och raquelita lyssnade på hennes ruttna ipodlurar på reggeaton"? Rutten kan vara du själv!

2009-12-17 | 16:38:32
http://raquelita.blogg.se/
Ella

GRATTIS! :D





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!