rated r


Har suttit och lyssnat på Rihannas nya skiva Rated R och nu har jag kommit in på de gamla skivorna också. Hon har så många bra låtar! Dock har jag typ aldrig gillat de låtar som blir hennes "hits" som spelas sönder på radion. Typ Umbrella, Disturbia, Don't stop the music. Men skivorna är annars fulla med bra låtar. Det finns ju redan videos ute till flera av de nya låtarna som är grymma, såklart Russian roulette, Hard och Wait your turn. Rihanna är ju så himla grym och definitivt min favorit bland alla kvinnliga artister. Dessutom är hon ju så jäkla snygg och freaky i sin stil. Om jag vore into women skulle hon ju vara nummer ett på listan kan jag lova! Och annars är hon ju en av de få jag skulle kunna byta looks med! I natt drömde jag faktiskt att jag hade klippt mig i en av Rihannas frisyrer och tyckte det var skitsnyggt haha :)

Sitter här och väntar på att Paul ska komma. Hade tänkt åka till Pershagen och fira jul med släkten om det inte blir för sent men mamma har bilen. Så jag får se om det blir något av det! Annars får det väl bli mys hemma :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


HANNAH

Tack :) Ja, liseberg vid jul ÄR mysigt :D finns en massa gott där och fina saker att titta på :) Jag gillar också Rihanna .)

2009-12-25 | 21:15:55
http://hannahborg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!