I want this forever, i swear i can spend whatever on it.

Har ju bestämt mig för att testa massa nya sminkningar med nya sminked and indeed I did. Den här blev ju lite freaky. Den nya gröna och orange, glittrig grön och gul och så röda eyelinern. Vad ska man säga? ;p Det är kul att leka med färgen iallafall, det närmaste konst jag någonsin kommer. Jag suger på att rita! Var och skjutsade hem Paul ikväll, körde inte 100% kanske haha men det dög. Sen på hemvägen blev första gången jag körde helt ensam! Det var soft ändå, pumpade DY och Jhonny Lexus och sjöng med för fullt. Och jag tycker själv att jag parkerade på vår svåra parkering alldeles perfekt, får se vad mamma säger dock...

You be up on everything.
Other hoes ain't never on it.
I want this forever, I swear I can spend whatever on it.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!