some days are a total waste of makeup, but;

Var inne i Kaos butiken som har make up store produkter till outlet priser. Tredje gången jag är inne och kommer ut med full påse. De hade nya grejer inne nu igen :) Blev fyra stycken Microshadows (hade bara en enda sen tidigare) i färgerna boarding, rec, dara och breath.

Tre eyedust skuggor i färgerna power och cool och en som utgått. Har sedan tidigare 14 andra såna här skuggor i många fäger så nu har jag en del att måla med. Det är nice att ha flera olika blåa, lila, rosa, bruna etc så man kan matcha lätt. Ska börja med lite roligare färgglada sminkningar nu! Blev också en cake eyeliner i rött, kanske inte det mest användbara men what the hell.

 

En ögonpenna i brungrå och två snygga nagellack. Grymt att köpa smink med make up stores bästa kvalitet till outletpris :) Mellan 10-20 kr styck för de här grejerna! Kan ju säga att jag köpt många av mina julklappar här, billigt men ändå värt mycket ;)

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!