Den roligaste filmen ever


Satt och lyssnade på Scotty doesn't know som är soundtracklåten till Europtrip. Om ni inte sett den filmen så måste ni verkligen se den! Det är definitivt en av mina absoluta favoritfilmer som kan ses om och om igen. Jag är en riktig komeditjej och när det kommer till film ser jag helst lättsamma och roliga filmer, bland favoriterna har jag Bridget Jones I och II, alla American Pie filmerna, Hot Chick, Deuce Bigalow European gigolo och Mean girls. Dem kan jag se hur många gånger som helst. Min absoluta favoritkomedi är nog Deuce Bigalow men Eurotrip kommer inte långt efter. En av de bästa scenerna i den här filmen är då de stöter på engelskmännen i London samt åker med på deras trip, det är så typisk engelskt och Jamie tyckte också den var skitkul. Lägger in trailern här nedan så ni kan se vad filmen handlar om :)






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!