Julshopping från i onsdags


Till mig själv köpte jag en hårvaxspray från Lee Stafford på Kicks och den gav mig ett fint ruffs så att jag nästan fick mitt Shakira-hår! En rosa necessär på H&M som jag även har en stor där jag har allt mitt smink men denna ska jag ha när jag tar med mig nåt smink/linser i väskan eftersom min gamla gått sönder. Paul köpte ett par underställsbyxor till mig från Helly Hansen, jag ska inte frysa i vinter - belive me! Sen köpte jag tre julklappar som jag kan visa, julte till mamma som luktade jättegott men doften spred sig i hela vardagsrummet när jag lagt in den inslagen där, så verkligen starkt! Sen köpte jag en tvål i form av choklad till mamma och en riktig choklad med den klockrena texten till Jamie. Allt från Lagerhaus, min favoritaffär! Vet ni inte vad ni ska köpa i julklapp till någon? Lagerhaus har nåt roligt till alla!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela

Svar: Nej, men jag var nere i Göteborg igår med Marcus och kollade på lite julklappar, men det slutade med att jag kom hem med grejer till mig själv. =/



Ja, jag och en kompis var på The Model House i Göteborg förra söndagen och tog kort där. Någinting jag verkligen rekomenderar, finns i Göteborg och Stockholm. Hemsida finns, www.themodelhouse.se

2008-11-30 | 12:44:11
http://hnavas.blogg.se/
Vanadesse.

Har du handlat på lagerhaus ^^?





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!