Gina Tricot


Update 8/12 09:28 Lite fina koftor skulle jag verkligen vilja ha i julklapp. Det är nämligen så att min garderob visserligen är proppfull men den är full av sommarkläder, och mestadels linnen. Koftor däremot har jag nästan inga vilket är jobbigt nu under vintern. Den sista svarta önskade jag mig av mamma 199 kostar den, vill ha en som inte har någon luva, för det har alla mina och det är inte så snyggt under jackan ;) Söt kjol också!

Ska alldeles straxt iväg till skolan, föreläsning 10.30-12.30 och 13-14.
Hade egentligen nu 8-10 också, introduktion till nya kursen, men när jag skulle upp halv 7 så ba neej det gick inte. Men det gör inget tror jag för jag har inte varit på någon av introna på de senaste kurserna och det gick ju bra ändå, allt finns ju att läsa ;) Men nu hoppas jag få lära mig något roligt också! Det är inte rätt att behöva gå upp så tidigt! Vi hörs ikväll!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Angelica

sv jaaa jag älskar också de, de gjorde min jul så nu har jag köpt alla juklappar =)

2008-12-07 | 20:51:37
http://angelicajarleros.blogg.se/
Lovisa

Ja, julbak är så mysigt! :)

Okej, det lät som en bra helg.

Hur ser veckan ut?

2008-12-08 | 10:44:20
http://caffeineaddict.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!