Det här...



Det här ju det underbaraste som finns! Bebisarna älskar när naty är där o pratat så ler de massor ❤❤ Påminner mig om när nathan var bebis och elliot fick honom att skratta jämt ❤❤ Även om man måste vakta precis som det var med elliot, att han kanske vill lyfta eller lägga sig på eller tom dra i håret (!) så är jag säker på att nathan kommer vara grabbarnas största idol! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

Hej så fina ungar du har! Grattis:)
Jag bara undrar en sak angående skolor. Det är så att jag har planer att plugga till lärare nästa höst och jag såg att du pluggar till det :) finns det högskolor/universitet som du rekommenderar? Till exempel den du studerar på hos nu?
Kram :)

Svar: Tack :) jag tog min examen på Södertörn som jag verkligen rekommenderar, tycker det fungerade superbra med allt, de har interkulturell profil o många säger att de är modernare än Stockholms som jag själv inte har någon erfarenhet av :) nu läser jag på distans på Dalarnas o tidigare Halmstads. Båda är bra för distans om man vill läsa till ämnen sen som jag gör, Dalarnas har dock högre krav och ett mer avancerat och komplicerat system, på gott och ont ;) Lycka till! ❤
Rebecca

2014-09-02 | 13:40:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!