Elliot 6 år


 
Så sjukt irriterande att jag inte kan ha två mindre bilder bredvid varandra, de vägrar!! Iallafall, ja jag var uppte 06 igår och idag och det är också sjukt irriterande. Är fortfarande trött men kan inte ligga kvar i sängen, obekväm och kan verkligen inte slappna av. Vill ju passa på att sova när Naty sover men nej... :/ Så framåt eftermiddagen blir jag dödstrött och att hålla mig vaken på kvällen är verkligen sjukt jobbigt. Så trist! I fredags åkte vi hem till mamma för myskväll och förberedelser efter gårdagens kalas, min lillebror fyller hela 6 år på tisdag! Börjar skolan i höst, sjukt... Tiden går så jäkla snabbt. Om ett halvår fyller Nathan 3 och det var Elliot liksom när han föddes. Gud! Iallafall, jag hade köpt med pirattema på Elliots beställning och det blev fint, asgod sallad till lunch (och middag), kyckling, vattenmelon, jordgubbar o god dressing! Bauguette och pepsi max på burk alltså gahhh. Jag gjorde tårtan, den var inte så jäkla god för den var utan choklad (mina har aaalltid choklad) men helt ok. Nathan lekte och hade det skoj, flera gånger satt han själv i Elliots rum o pysslade med nåt och frågade jag om han ville med så var det "nej mamma, min leka" hehe <3 Vi fick skjuts hem på eftermiddagen med massor av kassar bebiskläder som jag började sortera. Men kom inte så långt innan kroppen ville ge upp så efter en del "lekaa alla djuren" och lite kvällsfika för Naty så la vi oss. Är sjukt trött redan nu, så surt... 
 
Har en stressig vecka framför mig för tors-fre är förskolan stängd och jag har tre stora arbeten till denna helg + seminarium på fredag, så allt måste vara klart på onsdag. Funkar verkligen inte att koncentrera mig med en liten som står och drar i en och säger "mamma mamma kolla min rum, leka pelle kanin meeeej" haha <3 Det svåraste för mig nu är att sätta mig med en skönlitterär bok (har haft flera tråkiga nu, denna är en PJÄS, ja en pjäs, från 80-talet), har så sjukt svårt att koncentrera mig och slappna av och sitta och läsa. Om jag testar nu kanske jag till och med somnar, värt ett försök...
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!