.

Ligger på soffan med datorn, chips och cola, Nathan sover i sängen och bebisarna i spjälsängen <3 Jag borde passa på att sova en stund men vill njuta lite av att ha armarna fria ^^ Känner dock att tröttheten börjar komma, lär bli en sen kväll eftersom att Nathan sover nu... Vi måste fixa hans sovtider sen alltså, nu lägger vi oss ca 23 varje kväll och han sover till 7,30 ungefär...

Jag och Naty vid poolen i förrgår, vill dit men samtidigt inte haha. Om jag inte haft småttingar skulle jag hängt där varje dag! Damien och Cameron har vart så lugna nu hela eftermiddagen, de har ett litet schema kan man säga, de vaknar runt 8 samtidigt som Naty och äter och är vakna en stund, sen sover de gott tillsammans själva i kanske två timmar och äter innan vi går ut vid 1, sen matpaus ute efter nån timme, sen när vi är hemma på eftermiddagen är de vakna ett tag, sen en lite klängigare period tidig kväll och i famnen. Imorse var de båda vakna från halv 8 till halv 11! Sen sov de, vaknade, snuttade, gnällde osv fram till straxt efter 12 men sen dess har de bara vaknat för att äta.. Sån skillnad mot Nathan som bara sov i famnen, jag vande väl honom vid det antar jag och de här två kan ju inte ligga i famnen hela tiden så de har inte vant sig vid det, de somnar vid bröstet men Nathan ville sova med bröstet liksom... Så detta är så mycket lättare! Så mysigt när de båda två är vakna och ligger och kikar, även om de inte riktigt kollar på en än så länge. Annars är Nathan framme också "despieeeertaa bebe" och säger vakna :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!