Nybadade



En fruktansväääärd natt! Nathan somnade före tio, yes tänkte jag! Han i sin säng men dessa två gossar... De turades om att gnälla fram till halv ett, sen vaknade de titt som tätt hela natten och 06 kom Nathan upp. Bara att ta morgon och komma iväg till förskolan, naty var ledsen vid lämning vilket alltid är jobbigt... Lyckades iallafall få två timmars sömn när jag kom hem, med några andningspauser då... Nu har jag fått i mig lunch och badat mina två små, badar dem i badbalja på diskbänken och de gillar att bada som tur :) Drog fram babygymmet för att kunna lägga dem där medans, inget som de intresserar sig för ännu såklart men de måste också börja träna på att ligga på mage och det passar ju att göra där. Damien låg nöjd en lång stund men utan att försöka lyfta huvudet, log massor av gånger mot mig när jag kom dit ❤ Cameron har jag fortfarande bara sett le i sömnen. Nu ska vi se om killarna kan hålla sig nöjda efter att ha snuttat klart, skulle vilja cykla lite och så behöver jag duscha, förbereda middagen och plocka lite innan vi ska hämta naty om en timme, men det är troligtvis för mycket begärt ;) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!